close

喜歡這首的是因為看了p.s I love you

但是我並不是期待愛情的來臨

我只是在想一個男孩對女孩的愛可以專情到多深

我只是在想一個愛情背後所代表的意義有多遠

Artist: Ryan Star  Song: Last Train Home

You haven't changed.                 你還未改變 
Stand in the light,                   你站在那光底下
I need to see you,                  我需要看見你
uncover my eyes.                   我睜開眼

The tears coming down,           那落下的淚
making lines on your face.         在你臉上留下了痕跡
One for each year,             每年一次,
now that you've been away.     但你現在已離去.

*We were only kids,                我們當時只是小孩子
we ran like water.                 像水般的跑著
Your dad said,                     你爸曾經說
stay away from my daughter.   "離我女兒遠一點"
The sun was coming down when I said,  日頭漸漸落下,我說
can't you just believe?           "你就不能相信嗎?"

**
And if you wait for me,       如果你願意等我
I'll be the light in the dark if you lose your way.我將會是在那黑暗中指引你的光
And if you wait for me,       如果你願意等我
'll be your voice when you don't know what to say.當你不知道說什麼時我將會是你的聲音
I'll be your shelter,       我將是你的避風港
I'll be your fate.          我將是你的命運
I'll be forever            我將是永遠
wait for me             等我
I'll be the last train,          我將是最後一班火車
I'll be the last train home.    回家的最後一班火車

我的愛情很強勢 這是周遭認識我的男生對我的形容

他們說:我的心是封閉的.  

何必在意~~

因為我就是這樣的女生~

因為我還沒有準備兩個人生活 sorry!

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lucyyuju 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()